-->

19.Dönem Pomem (PÖH) Eğitim Sonu Sınavı Duyurusu


19.Dönem POMEM Polis Özel Harekat Eğitim Sonu Sınav Tarihleri Açıklandı


Polisokulu1937 olarak bugün sizlere Polis Akademisi'inin kendi internet sitesinden yapmış olduğu bir haberi paylaşıcağız.

Bildiğiniz üzere 2016-2017 eğitim öğretim senesinde Polis Akademisi 19.Dönem Pomem PÖH branşlı 10.000 kişilik bir öğrenci alımı ilanı vermişti.Bu sınava en az lise mezunu olmak yeterliydi.ilk olarak askerlik şartı arandı fakat daha sonra yoğun talepler üzerine bu şartta kaldırılmıştı.Emniyet Genel Müdürlüğü'nün yapmış olduğu bir açıklamada 19.Dönem POMEM sınavlarına toplamda 285 bin kişin başvurduğunu açıklamıştı.

Bütün aşamaları geçip 19.Dönem POMEM asil kazanan adayların Eğitim sonu sınav tarihleri belli oldu.Yapılan açıklamaya göre;

3 Haziran 2015 tarihli ve 29375 sayılı resmi gazetede yürürlüğe giren "Emniyet Genel Müdürlüğü kadrolarına polis memuru ve komiser yardımcısı Rütbelerinde aday Memur olarak Atanacaklara uygulanacak sınav yönetmeliği" hükümleri gereği 19/3.Dönem , 19/1-2.Dönem 19/2-2.Dönem olarak Polis Meslek Eğitim Merkezlerinde eğitimlerini başarıyla tamamlayan ve mezun olacak öğrencilerin sınavları ;

22-24 Aralık 2018 tarihleri arasında öğrenim gördükleri Polis Meslek Eğitim Merkezlerinde yapılacaktır.

Tüm Adaylara Duyurulur.
Facebook Profilinle Yorum Yap

0 yorum