-->

21.Dönem Pomem Eğitim Sonu Sınavı


21.Dönem POMEM Eğitim Sonu Sınavı

Aralık ayında eğitime başlayan 21.Dönem Pomem öğrencileri için eğitim tamamlanmış olup artık göreve başlamaya hazırlar. Ama önce yapmaları gereken bir şey daha var oda Eğitim Sonu Sınavını başarıyla geçmek.

Eğitim Sonu Nedir Öğrenmek için TIKLAYIN


Polis Akademisi'nin yaptığı resmi açıklama aynen şöyle ;

3 Haziran 2015 tarihli ve 29375 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanaak yürülüğe giren "Emniyet Genel Müdürlüğü kadrolarına polis memuru ve komiser yardımcısı rütbelerinde aday memur olarak atanacaklara uygulanacak sınav yönetmeliği" hükümleri gererği 21.Dönem Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürlüklerinde eğitimlerini başarı ile tamamlayarak mezun olacak öğrencilerin sınavları ;


13-14-16 Temmuz 2018 tarihlerinde öğrenim gördükleri Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürlüklerinde yapılacaktır.

Anılan Yönetmeliğin 6'ıncı maddesi gereği ilan olunur.


Yani Arkadaşlar 21.Dönem Pomem Mezun oluyor şuan da biliyorsunuz 22.Dönem Pomem Sözlü mülakatları devam etmektedir.

Eğitim Sonu Sınavında Adaylara Başarılar Diliyoruz.

Herkese İyi Günler Dileriz.




Facebook Profilinle Yorum Yap

0 yorum