-->

PMYO,POMEM Eğitim Sonu Sınavı


Polis Meslek Yüksekokulu ve Polis Meslek Eğitim Merkezi Eğitim Sonu Sınavları

Herkese Polisokulu1937 sayfasından merhaba arkadaşlar bugün sizlere Polis Akademisinin yapmış olduğu bir duyurudan bahsedeceğiz.

Polis Akademisi resmi internet hesabından yaptı    duyuruya göre;

Polis Meslek Yüksekokullarından ve Polis Meslek Eğitim Merkezlerinden mezun olup değişik sebeplerle işlemleri tamamlanan disiplin ,sağlık vb. adayların sınavları 03 Haziran 2015 tarihli 29375 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren EGM kadrolarına  aday memur olarak atanacak  uygulanacak sınav yönetmeliği hükümleri gereği Polis Akademisi Başkanlığı Gölbaşı kampüsünde 19 Aralık 2018 PMYO mezunları için saat : 09.30'da POMEM mezunları için saat 09.45'te yapılacaktır.

Arkadaşlar Eğitim Sonu Sınavı Nedir ? derseniz kısaca bahsedelim,

Bir aday herhangi bir polis okulundan mezun olmuş olsun göreve başlamadan önce eğitim gördüğü okulda veya yukarıda denildiği gibi Gölbaşı Kampüsünde sene sonunda bir sözlü sınava tabii tutuluyorlar bu sınavdan başarılı olan adayların atamaları yapılarak görevlerine başlıyorlar aksi taktirde bir diğer sınavı beklemek zorundalar.

Haberimizi okuduğunuz için teşekkür ederiz. Polis Akademisinden Duyuru yapmaya devam edeceğiz Takipte kalın.

Konuyla alakalı düşüncelerinizi yorum kısmında belirtebilirsiniz.

Herkese İyi Günler.
Facebook Profilinle Yorum Yap

0 yorum